Krups Dolce Gusto Creativa + KP 2609 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Creativa + KP 2609 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

koffie kleppers 03-08-2012

een geweldige machine met de aller lekkerste bakkie val van je stoel hihi ontzettend mooie aanwinst op de aanrecht en zo makkelijk in gebruik helemaal te gek.
had een doos mocha gekocht en de verhouding van melk en koffie klopte in die doos niet even een mailtje gestuurd en werd na twee dagen gebeld erover en de volgende dag een nieuwe doos kosteloos gekregen echt super service waar heb je dat tegenwoordig nog? nou bij krups dus een echte aanrader mag bij niemand op de aanrecht ontbreken

Erwin en Janette 17-06-2012

Wij hebben sind 1 week deze zeer uitgebreide dolce gusto creativa + machine gebruikt en zijn hier zeer tevreden oven . we hebben deze gekocht bij boxxer in doetinchem ,waar deze speciaal besteld werd voor ons ( de bestelling duurde overigens maarliefst 1 dag ) wat ons zeer tevreden stelde over de snelle levering
we hebben de meegeleverde 12 test cupje's meteen uitgeprobeerd en wat een bedienings gemak
, je maakt je keuze met het draai wiel en dan geeft de display aan als je b.v. cappucino neemt welk cupje er eerst in moet de melk of eerst de koffie en de automaat regeld alles verder automatisch,de automaat vraagt na ieder cupje of je meer wild ( als je iets meer koffie bij de cappucino zou willen hebben )
Wij zijn dus erg tevreden over de mogelijkheden en de vele koffie variaties die te verkrijgen zijn .

C.de Vries - Rotterdam 01-03-2012

Heb sinds kort deze maschine aangeschaft en moet zeggen dat het een mooi en goed product is.
De vele mogelijkheden van het display zijn overweldigend en het bedieningsgemak is buitengewoon goed.Ben ook erg tevreden over de vele smaken die voor deze maschine beschikbaar zijn. Heb alle vele
smaken geprobeerd en moet zeggen is gewoon lekker.
Jammer alleen dat je zo moeilijk de Light uitvoeringen van de cups kan vinden !
Verder niets dan lof !

EZKaeL 10-05-2012

Light en decafe gewoon bij de Jumbo of www.koffiepiraat.nl

John1971 26-02-2012

Ik had de kleine fariant de kp1509. Deze kp2609 is vele malen mooier. En super gebruiks vriendelijk door zijn voor programering. Bij de kp1509 vond ik de water tank met 0,6 liter net iets te weinig. Deze heeft een tank voor 1,5 liter. Ook erg leuk en handig is de timer. Ontwaken met koffie geur heerlijk gewoon. Een stevige prijs, maar dan krijg je ook wel iets mooi's.